lördag 22 augusti 2009

Bra, men ganska lugn kväll

Träffade Tobbe idag och åt den största och bland dom godaste pizzorna jag någonsin ätit.
Har bott i stockholm i 5 år och jag har inte förän idag varit på Birkastans Pizzeria.
Får ni chansen, ta den, det var as gott!

Efter pizzan stod magen rakt ut och jag var helt svettig.
Vi promenerade till Norra Brunn och kollade på bl.a Martin Lagos och Babben Larsson.
Dom två var enligt mig bäst denna kväll, som åter igen höll bra klass.
Tobbe var dock så trött att han gick i pausen.

Efter showen så gick jag med en annan komikerkollega, Johan Ranner, till Retro och träffade bl.a Soran, Kodjo och David. Martin och hans tjej Sonia kom senare oxå.
Hade väldigt trevligt, men det känns skönt att ha kommit hem nykter och i hyfsad tid

Imorn blir det jobb på Snaps....kom förbi och hälsa vettja

Hade bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar