onsdag 2 september 2009

Gårdagen på Ego

Förra veckan skulle jag har kört på Ego, men var tvungen att hoppa över det i sista sekunden.
Därför fick ja en ny tid, och körde igår istället. Det var inte det bästa jag har gjort, men oxå långt ifrån det sämsta jag gjort. När folk frågade mig hur jag tyckte att det kändes, svarade jag: -Ja..det var ju ett gig det där oxå...

En som verkligen stack ut igår var Pål Ströbaek, 13 år.
Jag är mycket imponerad över dennes scensäkerhet och framförande. Ge honom två år, så har vi en ny stjärna i sverige.

Övriga komiker som jag tyckte höll måttet allihopa, var:

Evelyn Mok, Pelle Olsson, Erik Löwenthal, Pontus Ströbaek, Jessica Karlén och Aaron Flam.
Ikväll kör vi igen från kl 20.00 med dessa eminenta komiker

Fredrik Brunes
Marja Nyberg
Tulle
Tobias Jacobsson
Fredrik Lord
Isak Jansson
Martin Lagos

Vi ses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar