måndag 4 januari 2010

Ett frågeformulär :)

Jag hittade ett frågeformulär på min vän Linas blogg som jag tänkte jag skulle somna till.

Du heter?: Mathias Heldevik

Smeknamn?: Timaz, Heldevik, Heldo, T-bone m.m

Låt som när du är ledsen och sörjer till?: Har ingen särskilld, men jag önskar jag hade

Vad tror folk om dig?: Ingen aning...hoppas det är bra saker

Stämmer det?: Vet inte

Vad du oftast komplimanger för?: hmm...Snäll, rolig

Vad säger du för att imponera på någon?: Inget, orkar inte imponera

Hur imponerar man på dig?: Vara sin egen person och inte försöka så mycket

Brukar du skratta för dig själv?: Mycket sällan, men det händer

Vad står det i ditt senaste inkomna sms?: Rippa och Maila!!

Var bor du?: Stockholm

Trivs du där?: Ja, men jag saknar oxå Hofors och Torsåker

Äger du några Converse?: Ett par

Brukar du bli för full?: Jovars

Är du allergisk mot något?: Nej.

Har du haft sex idag?: Nej

Nästa mål i ditt liv?: Pass

Hur svarar du i telefon?: Hjoråsatte!!

Vem ringde du senast?: Petra

Vad sa den du pratade med senast i telefon?: "Puss puss, hejdå"

Antal timmars sömn inatt?: För många

Sov du ensam?: Ja tyvärr

Brukar du komma i tid?: Oftast

När mår du bra?: När inget tynger.

När blev du fotad senast?: Nyårsafton

Hur känner du dig nu?: Trött och lite ensam

Vanligaste färg på dina kläder?: Svart/Vit

Vad tycker du om fötter?: Bra att ha, otäcka att se på

Vad saknar du?: Petra

Hade du en bra kväll igår?: Jodå

Favoritdryck på morgonen?: Vatten och kanske lite kaffe

Rakar du benen?: Nej nej

När brukar du oftast gå o lägga dig?: Mellan 02-06.

Är du blyg?: Det har hänt. Men det är inget karaktärsdrag jag har

Sysslar du med någon idrott?: Nej!

Vill du hellre ha mail än brev?: Ja

Tror du på kärlek vi första ögonkastet?: Nej

Har du spytt offentligt?: Jodå det har väl hänt

Är du nöjd med ditt liv?: Jag har alla förutsättningar för att bli det

Är du bortskämd?: Nej inte alls.

Vad gör du imorgon?: Möte

Vad är det värsta du vet?: Fjortisar som spelar hög musik från sina mobiler på tunnelbanan. JAg orkar inte lyssna på Tokyo Hotel på mornarna heller

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Olika

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen vad jag kan komma på..

Vad längtar du till?: Helgen och jag får träffa Petra

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag.. Jag har väldigt fina vänner

Vad använder du för schampo?: Det som står i duschen

Vad är det finaste du har fått?: Brorsan

Hur gammal är du?: 28.

Gröna eller röda äpplen?: röda.

Vem ringer du om du är arg/ledsen?: Beror på, men mamma har oftast massa bra att säga

Gillar du golf?: Nej

Vilken tid gick du upp idag?: För sent

Har du sovit i din egen säng inatt?: Ja

Har du några strumpor på dig nu?: Ja

Är det okej att gråta?: Ja

När grät du senast?: Minns inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Skämma bort familj och vänner och mig
själv sedan ordna så att dom växer.

Bär du glasögon eller linser?: Nej.

Tycker du att det är viktigt att bära märkeskläder?: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon?: En timme efter att jag vaknat oftast

Vill du gifta dig?: Trodde inte det, men jag har fått anledning att tänka om

Vill du ha barn?: Väldigt gärna

Solar du ofta?: Nej.

Är du bra på att laga mat?: Skulle ljuga om jag sa ja, men det är kul iallafall

Är du flygrädd?: Nej

Hur vig är du?: Som en stelopererad älg

Är du musikalisk?: Ja.

Vad dricker du helst när du e törstig?: Isvatten

Tror du på liv efter döden?: Har nyss upptäck ett liv i livet så jag orkar inte tänka på det

Tycker du om sushi?: Nej men älskar Yakiniku

Vad äter du helst när du ser på film?: chips/ostbågar

Bor dina föräldrar tillsammans?: Nej/Ja, long story

Har du tandläkarskräck?: Nej.

Har du någongång gråtit dig själv till sömns?: Ja, när jag var mindre

Senaste låten du hörde?: Killing it - Raised Fist


Meningslös info, men jag blev trött iallafall =)

Piis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar